[vc_row][vc_column][vc_column_text]V rámci otvorenej hodiny Krisztina Furik ukázala praktické využívanie metódy CLIL. Táto metóda integruje vyučovanie cudzieho jazyka a predmetu, preto tu hovoríme o duálnom vzdelávacom procese. Snahou je dosiahnutie nielen predmetových, ale aj jazykových zručností. Žiaci sa lepšie naučia cudzí jazyk vtedy, ak sa ich pozornosť sústredí na učenie sa niečoho iného, v tomto prípade obsahu predmetu, a nie na učenie sa jazyka kvôli jazyku samotnému.

Hoci prezentované materiály sa sústredili na ekonomiku a na anglický jazyk, aj učitelia ostatných predmetov dostali prehľad o tejto metóde.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_masonry_media_grid item=“masonryMedia_ScaleWithRotationLight“ grid_id=“vc_gid:1495784968883-8170e6df-e382-9″ include=“14951,14952,14949″][/vc_column][/vc_row]